Dámske parfumy - Salvatore Ferragamo
Salvatore Ferragamo je prestížna talianska módna značka s dlhou tradíciou. Svoju cestu začala v roku 1927 ako obuvnícka dielňa a dnes sa rozrástla na jeden z najuznávanejších módnych domov na svete. Spoločnosť sa špecializuje na luxusnú obuv, kabelky, oblečenie a doplnky, ktoré zosobňujú eleganciu, kvalitu a sofistikovaný štýl. Okrem toho ponúka aj kolekciu parfémov, ktoré rovnako ako jej módne kúsky odrážajú jemnú eleganciu a nezameniteľný štýl. Každý z parfémov Ferragamo je majstrovským dielom, ktoré vychádza z umeleckého prístupu módneho domu.
Najpredávanejšie
Zoradiť 34 produkt Odporúčame: Produkty sú zoradené podľa predajnosti vzostupne. Produkty, ktoré nie sú skladom, sú zaradené na konci. V tejto sekcii majú niektoré produkty nastavené umiestnenie na konkrétnych pozíciách.
Ako spoznať svet dámskych parfumov?
Vône sa rozlišujú podľa percentuálneho podielu parfumových zložiek, ktoré určujú výťažnosť a trvácnosť vône:
Parfém alebo extrakt je najintenzívnejšia vôňa, ktorú si môžete kúpiť. Percentuálny podiel vonných látok je zvyčajne 20 - 40 %. Projekcia býva veľmi priestorová a trvanie veľmi vysoké (8-24 hodín).
EDP - alebo Eau de Parfum, česky parfumovaná voda. Podiel vonných zložiek je zvyčajne 15-20 %. Projekcia je zvyčajne silná až stredná a trvanie približne 4-8 hodín.
EDT - alebo Eau de Toillete, česky toaletná voda. Podiel vonných zložiek je 10-15 %. Projekcia je slabá až stredná a trvanie je približne 2-4 hodiny.
EDC - alebo Eau de Cologne, česky kolínska voda. Podiel vonných látok je 3-10 %. Projekcia je zvyčajne nízka a trvanie je približne 1-2 hodiny.
Ferragamo: Ikonické topánky pre slávne herečky
V zlatom veku filmu v 30. a 40. rokoch 20. storočia, keď bola značka na vrchole svojej slávy, nosili topánky Ferragamo takmer všetci slávni filmoví herci vrátane takých ikon ako Marilyn Monroe, Audrey Hepburn a Greta Garbo. Tieto klasické modely môžete dodnes vidieť v múzeu Ferragamo vo Florencii. Spojenie módy a filmu je súčasťou dedičstva značky, ktoré žije pre ďalšie generácie.