Využite 15 % zľavu na všetky produkty s kódom: JARO15. Zľava platí do 14. 5. 2024.

Potrebujete poradiť? 240 242 112

Cartier Pasha de Cartier EDT 100 ml (man)

Pánska toaletná voda

Kód 143569

5  1x hodnotenie Aritmetický priemer z 1 udeleného hodnotenia.
Doprava zadarmo
Zjistit více

112,02 €

Skladom pre nákup online 5 ks

Doprava zadarmo, u vás doma už 13. 5..

Možnosti dopravy

Možnosti dopravy

zavrieť
Doručenie na adresu Dátum doručenia Cena dopravy
Packeta 13. 5. - 14. 5. Doba doručení se liši podle regionu zadarmo

Termíny doručenia závisia od aktuálnej situácie a kapacity prepravných spoločností.

Strážny pes zavrieť

Chcem byť informovaný

Odoslaním formulára súhlasím so spracovaním osobných údajov a beriem na vedomie Politiky ochrany osobných údajov.

Doprava zadarmo nad €60 

Bonusový program VIP

Tovar je odoslaný do 24 hodín

Kamenná parfuméria v Prahe

Cartier Pasha de Cartier EDT 100 ml (man)

Cartier Pasha de Cartier EDT 100 ml (man)

Pánska toaletná voda

112,02 €

Popis produktu

Cartier Pasha de Cartier

Toaletná voda Cartier Pasha je luxusná a prestížna značka, ktorá sa v celej svojej komplexnosti snaží byť exkluzívnym doplnkom pre mužov, stelesnením charizmy a elegancie. Táto vôňa nie je určená pre bežného muža, a práve to nás dojíma. Milujeme kvetinové srdce, okolo ktorého sa striedajú ovocné, drevité a exotické tóny. Aromatický podpis toaletnej vody Cartier Pasha nám ponúka zmyselnú pozvánku na nájdenie pokoja počas prechádzky lesom v prvých jarných dňoch.
Flakón v tvare ohnivého kužeľa, ktorý vymyslel parfumér, je majstrovským dizajnovým dielom a skutočným objektom túžby a dekorácie, ktorý nás zvádza zmesou farieb. Kombinácia čiernej, zlatej a striebornej farby pokrýva sklo zdobené drážkami.

Hodnotenie

5  1x hodnotenie Aritmetický priemer z 1 udeleného hodnotenia.

Horká klasika, ktorá vyhovuje všetkým, ktorí uprednostňujú staršie vône.

Anonymné

Recenzie návštevníka

Pôvodne vložené k Cartier Pasha de Cartier EDT 50 ml (man)

O značke

Vstúpte do sveta luxusu a krásy so slávnou značkou Cartier. Od roku 1847, keď dom Cartier založil Louis-Francois Cartier, sa spoločnosť stala symbolom krásy, detailov a exkluzivity.

Zloženie a vlastnosti

Zloženie

Hlava aníz, rasca, levanduľa, mandarínka, máta
Srdce Brazílsky palisander, koriander
Pozadie labdanum, pačuli, santalové drevo, konárnik slivkový (Dubový mach)

Vlastnosti

Vytrvalosť
Projekcia
Príležitosť univerzálna
Pre koho? Pánské
Ročné obdobia celoročné
Typ vône drevitá, aromatická
Rok vydania 1992
Séria Pasha de Cartier
Použite Toaletný
Výrobca Cartier

Nájdete v týchto kategóriách

Dotaz na produkt zavrieť
Načíst
Veľkostná tabuľka zavrieť

Možnosti dopravy

zavrieť
Doručenie na adresu Dátum doručenia Cena dopravy
Packeta 13. 5. - 14. 5. Doba doručení se liši podle regionu zadarmo

Termíny doručenia závisia od aktuálnej situácie a kapacity prepravných spoločností.

Fragranza.sk - Objednajte si výnimočné vône a kozmetiku online

Prihlásenie pomocou e-mailu

alebo rýchle prihlásenie

Rýchla registrácia cez sociálne siete


Nemáte u nás účet?
Založte si ho a získate zaujímavé výhody

Vytvoriť zadarmo účet

Cookies

Naša spoločnosť používa súbory cookies na správne fungovanie vášho obľúbeného e-shopu, na prispôsobenie obsahu stránok vašim potrebám, na štatistické a marketingové účely. Kliknutím na tlačidlo prijímam nám udelíte súhlas ich zberom a spracovaním, a my vám poskytneme ten najlepší zážitok z nakupovania.

Vaše nastavenie súborov cookie

Tu máte možnosť prispôsobiť soubory cookie v súladu s vlastnými preferenciami a neskôr nastaviť alebo kedykoľvek vypnúť v pätičke webu.

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu a všetkých funkcií, ktoré ponúkajú.

Personalizáciu prevádzame na základe vami prehliadnutého tovaru. Ďalej potom upravujeme zobrazovaný obsah podľa toho, čo vás zaujíma.

Tieto cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a za pomoci získaných dát potom môžeme zlepšovať zážitok z nakupovania zákazníkom.

Tieto cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami vrátane Googlu na prenos osobných údajov a personalizáciu reklám, aby boli pre vás zaujímavé.