Dámske parfumy - Replay
Replay je symbolom talianskeho vkusu a kvality v módnom priemysle. Od svojho založenia v Taliansku pred viac ako tridsiatimi rokmi sa Replay stala medzinárodne uznávanou značkou, ktorá oslovuje milovníkov štýlového a pohodlného oblečenia. S originálnymi džínsami ako základným stavebným kameňom ponúka Replay ležérne oblečenie s nezameniteľnou charizmou a dôrazom na detail. Okrem módnych kolekcií sa Replay zameriava aj na tvorbu osobných vôní, ktoré dokonale dopĺňajú celkový imidž značky.
Najpredávanejšie
Zoradiť 1 produkt Odporúčame: Produkty sú zoradené podľa predajnosti vzostupne. Produkty, ktoré nie sú skladom, sú zaradené na konci. V tejto sekcii majú niektoré produkty nastavené umiestnenie na konkrétnych pozíciách.
Ako spoznať svet dámskych parfumov?
Vône sa rozlišujú podľa percentuálneho podielu parfumových zložiek, ktoré určujú výťažnosť a trvácnosť vône:
Parfém alebo extrakt je najintenzívnejšia vôňa, ktorú si môžete kúpiť. Percentuálny podiel vonných látok je zvyčajne 20 - 40 %. Projekcia býva veľmi priestorová a trvanie veľmi vysoké (8-24 hodín).
EDP - alebo Eau de Parfum, česky parfumovaná voda. Podiel vonných zložiek je zvyčajne 15-20 %. Projekcia je zvyčajne silná až stredná a trvanie približne 4-8 hodín.
EDT - alebo Eau de Toillete, česky toaletná voda. Podiel vonných zložiek je 10-15 %. Projekcia je slabá až stredná a trvanie je približne 2-4 hodiny.
EDC - alebo Eau de Cologne, česky kolínska voda. Podiel vonných látok je 3-10 %. Projekcia je zvyčajne nízka a trvanie je približne 1-2 hodiny.
Replay: Móda, ktorá sa opakuje a nikdy nezostarne
Zakladatelia spoločnosti Replay Claudio Buziol a Paolo Gnutti pravdepodobne netušili, aký ohlas vyvolá myšlienka pomenovať ich značku. Počas dovolenky v Spojených štátoch počúvali stále dokola hity skupiny Led Zeppelin a zaujala ich najmä jedna vec - slovo"replay", ktoré znamená opakovanie. Tento jednoduchý, ale silný výraz im utkvel v pamäti a stal sa motívom pre názov ich módnej značky. A tak sa v roku 1978 zrodila značka Replay, ktorá priniesla módu, ktorá sa stále opakovala a zdokonaľovala. Podobne ako obľúbená pieseň, ktorú si radi púšťate stále dokola, aj oblečenie Replay sa stalo nevyhnutným kúskom v šatníku mnohých nadšených zákazníkov na celom svete.