Dámske parfumy - Estée Lauder
Od svojho založenia v roku 1946 si Estée Lauder rýchlo získala povesť dôveryhodného mena vo svete krásy vďaka ikonickým produktom, ako je legendárny olej do kúpeľa Youth Dew. Parfémy Estée Lauder vás očaria svojimi mnohotvárnymi a sofistikovanými kompozíciami, ktoré v sebe nesú romantiku a eleganciu. Ponorte sa do jedinečného sveta Estée Lauder a objavte nekonečné možnosti krásy.
Najpredávanejšie
Zoradiť 18 produkt Odporúčame: Produkty sú zoradené podľa predajnosti vzostupne. Produkty, ktoré nie sú skladom, sú zaradené na konci. V tejto sekcii majú niektoré produkty nastavené umiestnenie na konkrétnych pozíciách.
Ako spoznať svet dámskych parfumov?
Vône sa rozlišujú podľa percentuálneho podielu parfumových zložiek, ktoré určujú výťažnosť a trvácnosť vône:
Parfém alebo extrakt je najintenzívnejšia vôňa, ktorú si môžete kúpiť. Percentuálny podiel vonných látok je zvyčajne 20 - 40 %. Projekcia býva veľmi priestorová a trvanie veľmi vysoké (8-24 hodín).
EDP - alebo Eau de Parfum, česky parfumovaná voda. Podiel vonných zložiek je zvyčajne 15-20 %. Projekcia je zvyčajne silná až stredná a trvanie približne 4-8 hodín.
EDT - alebo Eau de Toillete, česky toaletná voda. Podiel vonných zložiek je 10-15 %. Projekcia je slabá až stredná a trvanie je približne 2-4 hodiny.
EDC - alebo Eau de Cologne, česky kolínska voda. Podiel vonných látok je 3-10 %. Projekcia je zvyčajne nízka a trvanie je približne 1-2 hodiny.
Krása s dedičstvom: Objavte fascinujúci svet Estée Lauder
Estée Lauder je priekopníkom v oblasti marketingu. Spoločnosť sa zameriava na vytváranie výnimočných zážitkov pre zákazníkov, ktorým umožňuje vyskúšať si výrobky ešte pred ich kúpou. Táto stratégia prilákala veľkú a vernú klientelu, ktorá sa stala základom rastu značky.
Ďalšou zaujímavosťou značky Estée Lauder je, že jej výrobky majú rodinné korene. Zakladateľka Estée Lauder začala vyrábať kozmetiku vo vlastnej kuchyni a neskôr spolupracovala so svojím manželom Josephom Lauderom. Ich vízia a oddanosť kvalite a inováciám viedli k vytvoreniu širokého sortimentu výrobkov, ktoré si získali celosvetové uznanie.