Pleť - Acqua Di Parma
Objavte taliansku eleganciu a oslnivé vône Acqua di Parma , parfumérskeho domu s veľmi dlhou históriou. Značka vydala svoje prvé vône v roku 1916 a dodnes je veľmi aktívna. Parfumérsky dom spolupracuje s legendárnymi parfumérmi, ako sú Bertrand Duchaufour, Jean-Claude Ellena, Francois Demachy, Michel Almairac, Francoise Caron, Francis Kurkdjian, Antoine Maisondieu, Alberto Morillas a Mélanie Carestia. Z malej továrne sa Acqua di Parma rozrástla na významný dom so širokou ponukou vôní a parfumových doplnkov.
Najpredávanejšie
Zoradiť 7 produkt Odporúčame: Produkty sú zoradené podľa predajnosti zostupne. Produkty, ktoré nie sú skladom, sú zaradené na konci. V tejto sekcii majú niektoré produkty nastavené umiestnenie na konkrétnych pozíciách.
Prémiová starostlivosť o pleť.
Venujte pozornosť pleťovej kozmetike Dermalogica, ktorá je dostupná v parfumérii Fragranza na Spálenej ulici a v našom e-shope. Využite analýzu pleti Dermalogica, ktorá je úplne zadarmo a jej súčasťou sú vzorky starostlivosti o pleť prispôsobené vašej pleti.
Ponúkame prémiovú starostlivosť o pleť od Omorovicza a Perricone MD, ktorá je tu pre najnáročnejších zákazníkov. Doprajte si silu budapeštianskych kúpeľov a legendárneho liečivého koncentrátu Healing Concentrate™, ktorý je prítomný v každom výrobku starostlivosti o pleť Omorovicza, a objavte protokol zdravého starnutia Nicholasa Perricone MD, ktorého cieľom je liečiť príznaky starnutia, vrátane starnutia pleti, ako choroby, nie len zakrývať problémy.
Acqua di Parma: Vzkriesená ikona elegancie z Parmy.
Acqua di Parma začínala ako malá továreň v Parme. Prvá vôňa Colonia bola vytvorená v roku 1916 a pôvodne sa používala na parfumovanie pánskych vreckoviek. Colonia sa stala skutočným symbolom talianskej elegancie medzi americkými a európskymi celebritami v predvojnových (30. roky) a povojnových (50. roky) rokoch. Medzi vášnivých obdivovateľov Colonie patrili Cary Grant a David Niven, Ava Gadnerová a Eva Turnerová, ku ktorým sa neskôr pridala Audrey Hepburnová. Z malej továrne sa Acqua di Parma rozrástla na prominentný dom so širokým sortimentom parfumov a kozmetiky.
Parfumérsky dom Acqua di Parma takmer zanikol, nebyť troch vášnivých talianskych milovníkov vôní a podnikateľov, Diega Della Valleho, Lucu Cordera Di Montezemola (Ferrari) a Paola Borgomanera (La Perla), ktorí značku začiatkom 90. rokov oživili.
Reprodukovali staré vône a spustili nové projekty, ako napríklad aromaterapeutickú líniu Blu Mediterraneo, interiérové vône alebo cestovnú kolekciu kožených galantérií. Taliansku legendu dnes vlastní skupina LVMH, ktorá značku posúva ďalej.